Podmínky poskytování technické podpory
nahlašování poruch připojení

 

  1. Garantovaná dostupnost služeb je 98%, pokud není ve smlouvě dohodnuto jinak.
  2. Nahlašování poruch je možné e-mailem nonstop na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Telefonicky v pondělí až pátek od 8:00-17:00 hod. Mimo pracovní dobu je možné hlásit poruchy výhradně přes SMS na číslo 775 570 052, kde uveďte číslo smlouvy, jméno a popis závady.
  3. V případě zájmu má zákazník možnost za poplatek 500,-Kč měsíčně včetně DPH nahlašovat poruchy i mimo prac. dobu a to pondělí až sobotu od 7:00-20:00 hod. V případě zájmu Vám zašleme registrační formulář na zprovoznění služby.
  4. Nahlašování poruch telefonicky mimo dohodnutou dobu nebo nekompletní hlášení přes e-mail a SMS bude ignorováno bez zpětného upozornění.
  5. Doporučujeme před hlášením závady:
    A. odpojit síťový kabel z počítače a klientské zařízení od el. sítě
    B. po minutě opět připojit
    C. následně po pěti minutách zkontrolovat funkčnost internetového připojení
  6. Pokud má zákazník vlastní zařízení, nebo zakoupené u nás a je po záruční lhůtě, neneseme žádnou zodpovědnost za jeho funkčnost a každý výjezd k poruše na zařízení je zpoplatněn dle ceníku služeb.
  7. V případě bezdrátového přenosu ve vnitřní síti u uživatele neneseme odpovědnost za jeho funkčnost.
  8. Neneseme zodpovědnost za věci a události, které mohou ovlivnit kvalitu připojení a nejsou způsobeny poruchou na naší straně. Např. růst stromů, listů, výstavba budov, poškození zařízení živelnou pohromou, poškození zařízení majitelem nebo jinou osobou, krádež zařízení a jiné.
  9. Uživatel ani jiná nepověřená osoba nemá nárok měnit nastavení síťové karty v počítači ani nastavení klientského zařízení.
  10. Neneseme zodpovědnost za funkčnost Vašeho počítače a funkčnost internetových stránek.
  11. Neposkytujeme informace při činnostech porušujících autorská práva.
  12. Agregace znamená sdílení přenosového pásma větším počtem uživatelů. Všeobecně platí, že s menším agregačním poměrem je vyšší kvalita služeb.
  13. Agregační hodnoty neznamenají automatické snížení přenosové rychlosti. Pásmo vyhrazené pro zákazníky agregovaných linek plně postačuje pro standardní využívání přístupu do internetu. Proto při běžném provozu, při kterém nevyužívají všichni uživatelé ve stejném okamžiku síť na plnou kapacitu, nedochází k výraznému snižování reálné rychlosti.
  14. Pokud Vám náš agregační poměr nevyhovuje, je možnost dohody garantovaného připojení nebo případně zmenšit agregační poměr.