Žádáme všechny uživatele, aby v případě problému volali tyto telefonní čísla:

Technici:
Aleš Khom 775 570 052 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Jakub Demuth 608 228 270 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nahlašování poruch a reklamace, viz: Technická podpora

Co se týká výpadků, síť je nepřetržitě monitorována. Pokud budete hlásit poruchu, prosím, uveďte hlavně IP adresu nebo číslo smlouvy a my prověříme, kde je problém.

Děkujeme za pochopení

 

Doporučení:

Při zjištění nefunkčnosti připojení vyzkoušejte na cca. 10 sek. odpojit Váš přijímač od síťového napájení (při kolísání energetické sítě může dojít k zaseknutí Vašeho příjímače), popřípadě zkusit restartovat počítač. Zkontrolujte si, zda síťové připojení je aktivní (buď Vám svítí ikona síťového připojení, nebo kontrolka na kartě v PC).
Prosím, seznamte se s naším ceníkem servisních služeb, které Vám budou účtovány v případě problému na Vaší straně.


Domácí bezdrátový router je nejslabším článkem celého fungování internetového připojení.

Při přenosu internetového signálu v rámci domácnosti může rychlost dle okolností (vzdálenost, překážky) klesat až o 90 %.

Jaké závady mohou nejčastěji vzniknout na wifi-routeru?

  • nevhodně umístěný router, příliš daleko od připojovaných zařízení

  • špatná kompaktibilita růžných výrobců

  • nesprávně zapojený router

  • neaktualizovaný firmware

  • vadný router nebo vadný port v routeru,

  • vadný zdroj, kabel či konektory na něm,

  • špatně nastavená frekvence ve Vašem routeru (jde o frekvenci, na které router vysílá. Vlivem ostatních routerů v panelovém (nebo jiném bytovém domě) na stejné frekvenci dochází k zarušení, které způsobuje nestabilitu a snižování rychlosti internetového připojení).

  • nesprávné použití repeatrů, opakovačů nebo zesilovačů

  • zavirované zařízení ve vnitřní síti

  • starší modelová řada

Nikdy nepoužívejte tlačítko RESET na Vašem routeru - způsobíte tím vymazání nastavení a úplnou nefunkčnost Vašeho připojení.

Doporučujeme pouze odpojení zdroje routeru na pár sekund od elektrické sítě a cca po 120 sekundách by se měl chod routeru obnovit.

Pokud se Vám nedaří potíže vyřešit vlastními silami v rámci domácnosti, nebo chcete svůj router vyměnit za kvalitnější neváhejte nás kontaktovat