Žádáme všechny uživatele, aby v případě problému volali tyto telefonní čísla:
Technici: | ||
Aleš Khom | 775 570 052 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Jakub Demuth | 608 228 270 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Nahlašování poruch a reklamace, viz: Technická podpora
Co se týká výpadků, síť je nepřetržitě monitorována. Pokud budete hlásit poruchu, prosím, uveďte hlavně IP adresu nebo číslo smlouvy a my prověříme, kde je problém.
Děkujeme za pochopení
Doporučení:
Při zjištění nefunkčnosti připojení vyzkoušejte na cca. 10 sek. odpojit Váš přijímač od síťového napájení (při kolísání energetické sítě může dojít k zaseknutí Vašeho příjímače), popřípadě zkusit restartovat počítač. Zkontrolujte si, zda síťové připojení je aktivní (buď Vám svítí ikona síťového připojení, nebo kontrolka na kartě v PC).
Prosím, seznamte se s naším ceníkem servisních služeb, které Vám budou účtovány v případě problému na Vaší straně.
Domácí bezdrátový router je nejslabším článkem celého fungování internetového připojení.
Při přenosu internetového signálu v rámci domácnosti může rychlost dle okolností (vzdálenost, překážky) klesat až o 90 %.
Jaké závady mohou nejčastěji vzniknout na wifi-routeru?
nevhodně umístěný router, příliš daleko od připojovaných zařízení
špatná kompaktibilita růžných výrobců
nesprávně zapojený router
neaktualizovaný firmware
vadný router nebo vadný port v routeru,
vadný zdroj, kabel či konektory na něm,
špatně nastavená frekvence ve Vašem routeru (jde o frekvenci, na které router vysílá. Vlivem ostatních routerů v panelovém (nebo jiném bytovém domě) na stejné frekvenci dochází k zarušení, které způsobuje nestabilitu a snižování rychlosti internetového připojení).
nesprávné použití repeatrů, opakovačů nebo zesilovačů
zavirované zařízení ve vnitřní síti
starší modelová řada
Nikdy nepoužívejte tlačítko RESET na Vašem routeru - způsobíte tím vymazání nastavení a úplnou nefunkčnost Vašeho připojení.
Doporučujeme pouze odpojení zdroje routeru na pár sekund od elektrické sítě a cca po 120 sekundách by se měl chod routeru obnovit.
Pokud se Vám nedaří potíže vyřešit vlastními silami v rámci domácnosti, nebo chcete svůj router vyměnit za kvalitnější neváhejte nás kontaktovat